طرح های خدمات سئو را بررسی کنید
ما می دانیم که وقتی صحبت از سئو به میان می آید، یک استراتژی برای همه مناسب نیست. در صحرا وب، تیم ما از تجزیه و تحلیل تخصصی خود همراه با نیازها، صنعت، عملکرد فعلی سئو و اهداف شرکت شما برای ایجاد یک استراتژی سئو سفارشی که به طور خاص برای کسب و کار شما طراحی شده است، استفاده می کند. اگر آماده شروع ایجاد استراتژی سئو شخصی و درآمدزا هستید، همین امروز با ما تماس بگیرید!

سئو تکنیکال
سئو تکنیکال یا سئو فنی (Technical SEO) به مواردی از سئو از جمله معماری سایت، بهینهسازی برای موبایل و سرعت بارگذاری صفحه اشاره دارد.

سئو محلی
سئو محلی گوکل در واقع تشخیص موقعیت مکانی جستجو کننده از روی IP یا Location میباشد تا نزدیکترین ارائه دهنده خدمات را از روی موقعیت مکانی به کاربر نمایش دهد.

سئو خارجی
به تمامی فعالیتهای سئو که در خارج از سایت انجام میشود سئوی خارجی یا off page seo میگویند. تکنیکهای مختلفی در بهبود سئوی خارجی استفاده میگردد.

آنالیز سایت رقبا
برای دریافت رتبههای بهتر نتایج گوگل باید از عملکرد و وضعیت رقبا اطلاعات کافی داشت. داشتن تجربه و استفاده از ابزارهای مختلف در دریافت اطلاعات و تحلیل رقبا موثر است.

سئوی محتوا
گستردگی انتشار محتوا در سایتها بسیار بالاست. با در نظر گرفتن هزینههای زمانی، مالی و تعداد رقبا، انجام هر چه بهتر سئوی محتوا، برای رشد یک وب سایت الزامیست.

تولید محتوا
وقتی صحبت از سئو باشد اولین موردی که اهمیت پیدا میکند محتوا است. برای کسب رتبه در نتایج گوگل به محتوای عالی که نیاز جستجو کننده را برطرف کند نیاز دارید.
خدمات سئو که باعث افزایش ترافیک و افزایش درآمد می شود
اگر به دنبال رشد جدی کسب و کار هستید، سئو یا بهینه سازی سایت برای موتور جستجو استراتژی مناسب شماست.
سئو چیست؟ سئو یک استراتژی بازاریابی دیجیتال است که به وب سایت شما کمک می کند در نتایج جستجوی مرتبط در موتورهای جستجو مانند گوگل ظاهر شود و ترافیک واجد شرایط بیشتری را به وب سایت شما بیاورد. این شامل تکنیک های مختلفی است، از استفاده از کلمات کلیدی در صفحات شما تا ایجاد لینک به سایت شما.
یک کمپین سئوی سفارشی از صحرا وب یک راه حل همه کاره برای سئو (سئو داخلی، سئوی خارج از صفحه، و سئو فنی) ارائه می دهد، بنابراین با ارزش ترین مخاطبان شما بدون صرف ساعت ها کار، شما را آنلاین می یابند.
آیا آماده شروع درآمدزایی از جستجوی ارگانیک هستید؟
با ما تماس بگیرید تا با یک استراتژیست مجرب از تیم SEO ما نه تنها در مورد بهبود رتبه بندی موتور جستجوی سایت، بلکه همچنین کسب درآمد بیشتر از آنها صحبت کنید.
ما از خدمات سئو که تاکنون از صحرا وب دریافت کرده ایم بسیار خرسند بوده ایم. خدمات طراحی سایت را به صحرا وب سپرده بودیم. پس از آن خدمات سئوی سایت را دریافت کردیم و به طور مستمر تعداد ایمپرشن و کلیک از طریق نتایج گوگل بیشتر شد. با وجود اینکه زمان زیادی از طراحی و سئوی سایت ما نمی گذرد تماسهای تلفنی را دریافت کردیم و مشتریهای جدید به دست آوردیم.
سایت خدمات دکوراسیون و تولید کابینت
خدمات SEO صحرا وب
ما برای هر وب سایتی که سئوی آن را به عهده میگیریم استراتژی سفارشی را برای آن سایت طراحی میکنیم. استراتژی سئو با توجه به وضعیت سایت، تعداد عبارتهای کلیدی، وضعیت رقبا، بودجه کارفرما و عوامل تاثیرگذار دیگر، طراحی میشود.
در لیست زیر بخشی از اقداماتی که صحرا وب برای سئوی سایت شما انجام خواهد داد را مشاهده مینمایید.
ویژگی ها و اقدامات
فرایند سئوی موشکی
تحقیق
هنگامی که ما یک کمپین سئو را راه اندازی می کنیم، مشاور سئوی اختصاصی شما با بررسی عمیق شرکت، وب سایت، رقبا و صنعت شما شروع می کند.
- تجزیه و تحلیل عمیق رقبا
- تجزیه و تحلیل سایت و سرور
- بیش از 200 عامل سئو در سایت را تجزیه و تحلیل کنید
ما کلاه های کارآگاهی خود را بر سر می گذاریم و از داده ها برای تهیه نقشه راه برای سئوی وب سایت شما استفاده می کنیم.
بهینه سازی سایت
ما ده ها و شاید صدها تغییر بزرگ و کوچک در وب سایت شما ایجاد می کنیم تا به گوگل کمک کنیم سایت شما را بهتر درک کند.
- عناوین و توضیحات متا جلب توجه کننده
- بهبود قابلیت استفاده
- به روز رسانی معماری سایت
با یک تیم توسعه وب با تجربه که در کنار تیم SEO ما که از سئوی تکنیکال سایت شما مراقبت می کند و به شما کمک می کند قابلیت استفاده، سرعت و عملکرد وب سایت خود را افزایش دهید.
محتوا
محتوای وب سایت شما چیزی است که کاربران برای کمک به آموزش و راهنمایی آنها از طریق قیف خرید روی آن حساب می کنند.
- محتوای سئو شده مشتری ساز
- محتوای طولانی آموزشی و مفید
- پست های آموزنده وبلاگ
چه در مورد فروش منحصر به فرد شرکت شما بحث کنیم و چه ارائه محتوای آموزشی، مقالات حرفه ای و محتوای باکیفیت را ارائه خواهیم کرد تا نه تنها رتبه سایت شما، بلکه رشد شرکت شما را نیز افزایش دهیم.
کلمات کلیدی
فرآیند دقیق تحقیق کلمات کلیدی ما در قلب خدمات سئو ما قرار دارد. کلمات کلیدی خاصی که هدف ما قرار می گیرد به ما کمک می کند تا مخاطبان خود را تعریف کنیم و ترافیک ارزشمندی را به سایت شما هدایت کنیم.
- تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی رقبا
- گزارش نگاشت کلمات کلیدی
- ردیابی پیشرفته رتبه کلمات کلیدی
با هدایت ترافیک مرتبط به وب سایت شما، شرکت شما می تواند سرنخ های تازه، فروش با ارزش و موارد دیگر را تضمین کند.
رسانههای اکتسابی و لینکها
رسانه های به دست آمده و سئوی خارج از صفحه خدمات بسیار مهمی برای قرار دادن سایت شما در مقابل مخاطبان هدف شما هستند.
- ارتقاء محتوا
- اشاره های مرتبط از وبلاگ ها/مطبوعات
- کمپین های بازاریابی ویروسی
تیم بازاریابی محتوای اختصاصی ما با کمک به شرکت شما در ایجاد پیوند (و روابط) با کارشناسان مورد اعتماد در صنعت شما، فرصت های جدیدی برای رشد وب سایت ایجاد می کند.
عملیات تست
دریافت ترافیک جستجوی مرتبط و واجد شرایط به سایت شما تنها آغاز خدمات بهینه سازی سئو ما است.
- تجزیه و تحلیل نتایج
- بهبود cta (فراخوانی برای اقدام)
- بهبود مستمر از طریق نرخ بازگشت سرمایه ROI
ما به آزمایش همه چیز و ایجاد بهبود مستمر در استراتژی بازاریابی SEO شما اعتقاد داریم تا کسب و کار شما بتواند به درآمدزایی از SEO ادامه دهد.
خدمات سئوی سایت وردپرسی صحرا وب شامل این موارد است:
سئو یکی از بهترین استراتژی های بازاریابی آنلاین است که به کسب و کار شما کمک می کند تا حضور آنلاین خود را بهبود بخشد، ورودی بیشتری را برای سایت جذب کند و ترافیک هدف داری که از بازدید کنندگان سایت، کسب درآمد کند. به همین دلیل سئو بخش مهمی از یک مدل کسب و کار موفق است.
با این حال، سئو بیشتر از یک استراتژی است.
در واقع، سئو یک اصطلاح کلی برای بسیاری از تکنیکهای کوچکتر است که با هم کار میکنند تا جایگاه سایت شما را در نتایج گوگل (یا رتبهبندی در موتورهای جستجوی دیگر) را بهبود بخشند و یک ماشین درآمدزایی موثر برای وبسایت شما ایجاد کنند.
بیایید در مورد برخی از استراتژی های اصلی سئو که در کمپین های سئو برای بهینه سازی وب سایت ها استفاده می کنیم صحبت کنیم، از جمله:
- بررسی سئوی سایت
- تحقیق کلمات کلیدی
- تولید محتوا و درج در سایت
- بهینه سازی داخلی سایت
بررسی سئوی سایت
بررسی سئوی وب سایت به عنوان پایه و اساس طرح سئوی شما عمل می کند.

بررسی سایت شما به متخصص سئوی اختصاصی شما اجازه می دهد تا زمینه های بهبود و همچنین فرصت هایی را برای استراتژی سئوی شما کشف کند. به همین دلیل است که متخصصان سئوی ما قبل از برنامه ریزی سئوی سایت شما با یک بررسی فنی سئو شروع می کنند.
به عنوان بخشی از بررسی SEO شما، مدیر سئوی سایت شما موارد زیر را بررسی می کند:
- سایت شما
- تحلیل سایت شما
- دادههای سرچ کنسول شما
- و موارد دیگر
برای کسب بهترین نتایج و بینش در مورد وب سایت شما، تیم SEO ما از ابزارهای سئوی مختلفی استفاده می کند. با استفاده از این منابع، ما می توانیم رویکردی چند جانبه برای بررسی سئوی وب سایت شما داشته باشیم و استراتژی سئوی رقابتی را برای سازمان ارائه دهیم.
تحقیق کلمات کلیدی
سایت شما در نتایج جستجوی مخاطبان هدف رتبه نمیگیرد و یا ظاهر نخواهد شد. با هر استراتژی بازاریابی آنلاین، از جمله سئو، برای کسب و کار شما ضروری است که تلاش های خود را برای مشتری یا مشتری ایده آل خود تنظیم کنید.
به همین دلیل است که تحقیقات کلمات کلیدی برای یک استراتژی موفق سئو بسیار مهم است.
این به شرکت شما کمک می کند تا با انطباق سایت و نحوه جستجوی کاربران، به بازدیدکنندگان یا مشتریان بالقوه دست یابد. در محتوای صفحاتی مانند یک پست وبلاگ یا صفحه فروش، از کلمات کلیدی، عبارات یا زبانی استفاده کنید که مخاطبان شما استفاده می کنند. این کار محتوای شما را بهینه می کند و کاربران را متقاعد می کند که شرکت شما نیازهای آنها را درک می کند.
با این حال، تحقیق کلمات کلیدی چیست؟
تحقیق کلمه کلیدی فرآیند بررسی حجم جستجو و رقابت کلمات کلیدی است که برای کسب و کار و صنعت شما اهمیت زیادی دارد. همانطور که شما تحقیق کلمات کلیدی را انجام می دهید، می توانید بینش ارزشمندی در مورد عباراتی که باید در تگهای عنوان، محتوا و موارد دیگر استفاده کنید، به دست آورید.
استفاده از این عبارات کلیدی در مکانهای مهم وبسایتتان به شما کمک میکند در صفحات نتایج موتور جستجو رتبه بالایی برای آن عبارات کلیدی کسب کنید، که راهی عالی برای دریافت ترافیک بیشتر برای سایت و در نهایت تبدیل مشتریان بیشتر است.
تولید محتوا و درج در سایت
محتوا همان چیزی است که در موتورهای جستجو رتبه بندی می کند، بنابراین بدون آن، یک کمپین موثر SEO تقریبا غیرممکن است.
تولید محتوا بر اساس تحقیقات کلمات کلیدی شما انجام می شود و شامل عباراتی است که به نظر شما مهمترین عبارات برای تجارت و صنعت شما هستند. کسب و کار خود را چه به صورت آنلاین یا آفلاین اداره کنید، می توانید از محتوا برای دستیابی و تبدیل مخاطبان هدف خود به مشتری استفاده کنید.
انواع مختلفی از محتوا وجود دارد، از پست های وبلاگ گرفته تا راهنمای آنلاین، و همه برای وب سایت شما مفید هستند.
برای مثال، یک استراتژی سئوی تولید محتوا ممکن است از پستهای وبلاگ برای دسترسی به خریداران تجاری در مراحل اولیه قیف فروش و از راهنمای آنلاین برای خریداران در مراحل بعدی استفاده کند. با محتوا، شرکتها میتوانند هر مرحله از قیف فروش را هدف قرار دهند.
در اینجا برخی از محبوب ترین انواع محتوا و نحوه استفاده از آنها برای بازدیدکنندگان سایت شما آورده شده است.
وبلاگ ها: گوگل محتوای تازه را دوست دارد، بنابراین به طور طبیعی، وبلاگ ها یک گزینه عالی هستند زیرا اغلب آنها را به روز رسانی می کنید و به آنها اضافه می کنید. وبلاگ ها معمولاً محتوای کوتاهی هستند، حدود 1000 کلمه یا کمتر، که نگاه شخصی در مورد یک موضوع مرتبط با صنعت شما می دهد. مردم دوست دارند وبلاگ ها را دنبال کنند زیرا حاوی نکات مفید و اطلاعات شخصی برای مشتریان هدف شما هستند.
صفحات خدمات: صفحات خدمات صفحاتی در وب سایت شما هستند که جزئیات خدمات ارائه شده توسط شما را نشان می دهند. این صفحات سودمند هستند، زیرا مشتریان بالقوه دوست دارند قبل از سفارش، در مورد آنچه به دست می آورند، بخوانند. صفحات خدمات شما مکانی عالی برای اطلاع رسانی به بازدیدکنندگان در مورد آنچه در هر یک از خدمات ارائه شده، قیمت آن خدمات و موارد دیگر گنجانده شده است.
صفحات محصول: مانند صفحات خدمات، صفحات محصول توضیحات و تصاویری از محصولاتی که ارائه می دهید ارائه می دهد. این صفحات به کاربران درباره اقلام خاصی که می فروشید آگاهی می دهد و شامل اطلاعاتی مانند ابعاد، رنگ های موجود کالا، اندازههای در دسترس، عناصر و مواد تشکیل دهنده و غیره است.
محتوای طولانی: محتوای طولانی محتوایی است که بیش از 2000 کلمه دارد و محتوای مفید و سودمند زیادی را در مورد موضوعات مرتبط با صنعت شما در اختیار خوانندگان قرار می دهد. به عنوان مثال، اگر شما یک کارگاه تولیدی دارید، می توانید یک مقاله طولانی در مورد نوع خاصی از موادی که استفاده می کنید بنویسید. هدف محتوای طولانی نگاهی گسترده به یک موضوع دقیق و منبعی کامل برای درک کاربر از آن موضوع که باید به آن نیاز داشته باشد.
صحرا وب با محتوای قانعکننده و بهینهشده، همچنین هدفگذاری کلمات کلیدی خاص و سئوی اختصاصی، میتواند به کسبوکار شما یک طرح سئو رقابتی بدهد که منبع درآمد ثابتی را برای شرکت شما فراهم میکند.
سئو داخلی صفحات
سئو داخلی بخشی ضروری از تمام استراتژی های سئو است. اگر بخواهید در جستجوهای گوگل ظاهر شوید (یا نتایج جستجو در سایر موتورهای جستجو، مانند بینگ یا یاهو!)، باید سئو داخلی سایت خود را بهینه کنید.
سئوی داخلی به انجام سئو در داخل وب سایت شما اشاره دارد.
این بدان معناست که شما بر روی عواملی مانند محتوا، سرعت و طراحی صفحات وب خود تمرکز می کنید. استراتژیهای سئو همچنین میتوانند سئوی خارجی را هدف قرار دهند، که خدمات سئو ما این کار را انجام میدهند.

اکنون، بهعنوان ارائهدهنده خدمات سئوی شما، رویکردی 360 درجه برای سئوی داخلی با تمرکز بر موارد زیر اتخاذ میکنیم:
- سرعت صفحه: اگر صفحه شما در عرض سه ثانیه یا کمتر بارگیری نمی شود، می توانید شرط بندی کنید که برخی از کاربران از صفحه شما دور می شوند تا منبع دیگری که سریعتر لود میشود را پیدا کنند. سرعت صفحه یک عامل مهم سئو است زیرا نه تنها به کاربران کمک می کند تا تجربه خوبی داشته باشند، بلکه اگر صفحات شما به سرعت بارگذاری شوند، گوگل نیز از آن قدردانی می کند.
- افزودن فایل های چند رسانه ای: اگر فقط دیوارهای بزرگی از متن در وب سایت خود داشته باشید، احتمالاً خوانندگان شما خسته می شوند و با محتوای شما درگیر نمی شوند. برای جلوگیری از این مشکل و برای اینکه کاربران برای مدت طولانی تری در صفحات سایت شما باقی بمانند، از عناصری مانند تصاویر، گرافیک و ویدیوها استفاده کنید. وقتی این عناصر تعاملی را درج میکنید، به کاربران اجازه میدهید تا به طور کامل با محتوای شما درگیر شوند.
- واکنشگرا در همه دستگاهها: برای اطمینان از اینکه کاربران تلفنهای هوشمند و تبلتها تجربهای مشابه کاربران روی دسکتاپ دارند، مهم است که اطمینان حاصل کنید که وبسایت شما واکنشگرا است. این به این معنی است که تصاویر شما در یک دستگاه تلفن همراه عالی به نظر می رسند و فرم ها برای پر شدن به اندازه کافی بزرگ هستند، حتی در یک صفحه کوچک. این یک مزیت بزرگ برای بازدیدکنندگان سایت است و سیگنال های خوبی را در مورد وب سایت شما به گوگل ارسال می کند.
- کیفیت محتوای شما: در مورد محتوای با کیفیت صحبت می کنیم، اگر می خواهید لینک هایی با کیفیت بالا دریافت کنید، باید آن را ایجاد کنید. شما باید اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما محتوایی با تعداد کلمات بالا (گوگل محتوای طولانی را دوست دارد)، خوانایی آسان، سرعت بارگذاری سریع و اطلاعات منحصر به فرد ارائه می دهد. همه اینها سیگنالهای بزرگی را به Google ارسال میکنند و به شما کمک میکنند در صفحات نتایج رتبهبندی بالاتری داشته باشید.
اینها تنها سه تاکتیک از تاکتیکهای سئوی داخلی هستند که استراتژیستهای دیجیتال ما برای بهینهسازی وبسایت شما به عنوان بخشی از خدمات بازاریابی سئو ما استفاده میکنند.
چگونه بهترین شرکت مدیریت سئو را انتخاب کنیم
چندین ویژگی وجود دارد که در بهترین شرکت های سئو می توانید پیدا کنید. هنگامی که آژانس های سئو را با هم مقایسه می کنید، برای تیم شما بسیار مهم است که به این ویژگی ها فکر کنند زیرا بهینه سازی موتور جستجو یک استراتژی بلند مدت است. شما یک شریک با تجربه می خواهید، نه کسی که فقط سئو سایت را با پول سریع بفروشد.
هنگامی که جستجوی خود را برای خدمات بهینه سازی موتور جستجو آغاز می کنید، این ویژگی های ضروری را در ارائه دهنده خدمات سئو در نظر داشته باشید:
1- شفاف هستند
وقتی نوبت به خدماتی میرسد که به شما در مدیریت سئو کمک میکنند، آژانسی میخواهید که از ابتدا تا انتها در مورد فرآیند شفاف باشد – از قیمتگذاری شروع میشود. خواه یک کسب و کار محلی کوچک یا نام تجاری بین المللی باشید، آژانسی می خواهید که باز و صادق باشد.

خدمات سئو صحرا وب چگونه می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند؟
اگر چه پیش بینی دقیقی از رشد کسب و کار شما وجود ندارد، اما می توانید مطمئن باشید که سایت شما در رتبه بندی موتورهای جستجو جهش می کند، ترافیک بیشتری به دست می آورد و مشتریان بیشتری جذب می کند.
در اینجا به چند دلیل اشاره میکنیم:
- هنگامی که کلمات کلیدی مهم را به درستی هدف قرار دهید، در صفحات نتایج گوگل قرار خواهید گرفت. وقتی کلمه کلیدی خاصی را پیدا می کنید که برای تجارت و صنعت شما مهم است، می خواهید آن را با محتوای خود، متا تگ ها، تگ های alt و URL خود هدف قرار دهید. این بدان معناست که شما آن کلمه کلیدی را در این مکانهای مهم قرار میدهید تا زمانی که شخصی آن عبارت را در گوگل جستجو میکند، بهترین شانس را برای رتبهبندی آن داشته باشید.
- وقتی برای یک کلمه کلیدی مهم رتبه بالایی را در نتایج جستجو کسب می کنید، ترافیک سایت بیشتری دریافت خواهید کرد. مطالعات نشان می دهد که موقعیت اول در صفحات نتایج بیش از 25٪ از کلیک ها را به خود اختصاص می دهد، در حالی که موقعیت دوم حدود 15٪ را دریافت می کند، و رتبه های بعدی کمتر و کمتر. موقعیت اول در نتایج جستجو واقعاً یک مکان ارزشمند است، و اگر بتوانید به آنجا برسید، شاهد افزایش ترافیک سایت خواهید بود.
- وقتی ترافیک سایت را افزایش می دهید، افزایش نرخ تبدیل را مشاهده خواهید کرد. وقتی افراد بیشتری به دلیل رتبه بالای شما در نتایج جستجو از سایت شما بازدید می کنند، به این معنی است که تبدیل های بیشتری نیز کسب خواهید کرد. اگر صفحه شما در رتبه اول نتایج سئوی ارگانیک قرار دارد، دلایلی برای آن وجود دارد. شما صفحه ای مانند یک پست وبلاگ ایجاد کرده اید که آموزنده و با کیفیت است و هر چیزی را که کاربر در جستجوی آن است ارائه می کند. کلمه کلیدی مورد نظر را جستجو میکنند و هنگامی که مردم روی صفحه شما کلیک می کنند. از آنجایی که کیفیت آن بسیار بالا است، می توانند زمان بیشتری را در سایت شما بگذرانند، و احتمال بیشتری وجود دارد که محصولات یا خدمات شما را خریداری کنند.
- افزایش نرخ تبدیل راه را برای یک تجارت در حال رشد هموار می کند. وقتی تبدیلهای شما افزایش مییابد، به این معنی است که کمپین سئو شما با موفقیت نتایج را به همراه دارد، مانند رتبهبندی در نتایج جستجوی با ارزش بالا، و کسب و کار شما در حال رونق است. هرچه کسب و کار شما رونق بیشتری داشته باشد، پتانسیل بیشتری برای رشد دارد.

با یک برنامه سئوی سفارشی توسط متخصصان با تجربه سئو ما، کسب و کار شما می تواند از سئو به بهترین نحو استفاده کند. چه به دنبال افزایش خریداران نزدیک از طریق نتایج محلی یا خریداران تجاری در سراسر کشور باشید، میتوانید این کار را با یک وبسایت بهینهسازی شده برای موتورهای جستجو و مصرفکنندگان انجام دهید.
با این حال، برای کسب بهترین نتایج از SEO، شرکت ها به یک استراتژی رقابتی نیاز دارند.
صحرا وب به عنوان یک آژانس SEO با بیش از 10 سال تجربه، یک شریک قابل اعتماد برای مشاغل در سراسر کشور است. چه در زمینه سئو تازه کار یا با تجربه باشید، تیم اختصاصی ما می تواند به شرکت شما کمک کند تا یک استراتژی برتر را راه اندازی و مدیریت کند.
همین امروز با ما تماس بگیرید و ترافیک سایت، رتبهبندی بهتر و فروش بالاتر را به دست بیاورید!
درآمد بیشتری برای شرکت خود کسب کنید
عالی بود